Jak postawic Zombie Mod OPIS
Podstawowe różnice: Zombie wybierany jest na początku rundy Zombie ma mniej życia, ale za to jak dostanie, to życie się automatycznie regeneruje Gdy zombie jest zamrożony, również dostaje
INSTALACJA
Ściągamy plik moda na dysk Wypakuj zawartość archiwum do folderu cstike za pomocą WinRar'A
CVARY
Cvary edytujemy w pliku cstrike\addons\amxmodx\configs\bh_cvars.cfg Kod:
// Tło nieba. Zostaw puste aby wyłączyć inne niebo. bh_skyname "drkg"
// Pokaż twoje aktualne życie bh_showtruehealth 1
// Ustawienie jasności na mapie (od 'a' ciemniejsze, do 'z' jaśniejsze). Zostaw puste aby wyłączyć inną jasność bh_lights "d"
// Włącz menu broni bh_weaponsmenu 1
// Losowo odradza wszędzie wszystkich w nowej rundzie. bh_randomspawn 0
// Zabij samobójców w następnej rundzie. bh_punishsuicide 1
// Po jakim czasie mają się pokazać zarażeni gracze. bh_starttime 15.0
// Po jakim czasie, gracze mogą kupywać bronie (CS Buy Menu). Wstaw 0 aby wyłączyć bh_buytime 0
// Maximum zombii bh_maxzombies 31
// Dźwięki wygranej bh_winsounds 1
// System amunicji. // 0 - wyłączone // 1 - nieskończoność amunicji - z przeładowywaniem // 2 - nieskończoność amunicji - bez przeładowywania bh_ammo 1
// Granaty HE eksplodują gdy na kogoś wpadną. bh_impactexplode 1
// Flashbangi oślepiają tylko ZOMBIE. bh_flashbang 1
// Włącz automatycznie noktowizor gdy zostaniesz zainfekowany. bh_autonvg 1
// Widoczność żyć do 255. bh_caphealthdisplay 1
// Ocalałych ludzi nie można zainfekować aż ich armor zniknie. bh_obeyarmor 0
// Pieniądze za zainfekowanie. bh_infectionmoney 0
// Pain shock free system. bh_painshockfree 1
// Obiekty odpychają się gdy w nie strzelisz. bh_shootobjects 1
// Push multiplier for weapons. bh_pushpwr_weapon 2.0
// Push multiplier for zombies. bh_pushpwr_zombie 5.0
// Knockback system. bh_knockback 1
// Wyłącz odrzut kiedy zombie kucają. bh_knockback_duck 1
// Maksymalny dystans odrzutu żeby był efekt. bh_knockback_dist 280.0
// Włącz klasy Zombie. bh_zombie_class 1
// Losowo wybierana klasa zombie. bh_randomclass 1
// Zombie są odradzane jako Zombie. bh_respawnaszombie 1
// Bonus gdy zabijesz Zombie. bh_kill_bonus 1
// Nagroda za zabicie zombie. // 0 - wyłączone // 1 - full magazynek // 2 - he granat // 3 - oba wyżej bh_kill_reward 2
// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi) bh_zombie_countmulti 0.15
// Starting zombie(s) health multiplier. bh_zombie_hpmulti 2.0
// CVARY dodatkowych pluginów
// bio_radar.sma // // Włącz/wyłącz plugin. bh_zombie_radar 1
//bio_smokeflare.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. bh_flare_enable 1
// Długość trwania flary. bh_flare_duration 999.9
// bio_antiblock.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. bh_antiblock 1
// bio_boatescape.sma // // Chopper arrival delay. bh_rescuetime 20.0
// customflashlight.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. flashlight_custom 1
// Pokaż latarkę dla wszystkich graczy (1) lub tylko dla gracza który ją włączył (0). flashlight_show_all 1
// Czas po którym wyczerpie się latarka. flashlight_fulldrain_time 120
// Czas po którym latarka będzie w pełni naładowana. flashlight_fullcharge_time 20
// Kolory latarki. // 0 - losowy kolor // 1 - kolor teamu flashlight_color_type 1
// Kolor latarki dla CT jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1. flashlight_color_ct 255255255
// Kolor latarki dla TERRO jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1. flashlight_color_te 255255255
// Promień latarki flashlight_radius 9
// Max odległość w jednostkach, kiedy można zobaczyć latarke. flashlight_distance_max 2000.0
// Współczynnik tłumienia światła w zależności od odległości między graczem i latarką. flashlight_attenuation 5
Dadatkowe pluginy: bio_frostnades.amxx - plugin pozwala zamrażać Zombie (nie psuje modeli) spadochron5.amxx - dodaje Graczom spadochron bio_painsounds2_lite.amxx - odgłosy bólu z zombie panic bio_misc.amxx ( W załączniku) - efekty pośmiertne zombie (rozpadają sie na kawałki) ambience.amxx - efekty dzwiękowe w tle rozgrywki bio_flashlight.amxx ( w załączniku) - większa latarka bio_knockback.amxx ( w załączkiku) - Odżuca zombi Domyślnie w biohazard mamy także: bio_smokeflare.amxx - Zmiana smoke na flare bio_radar.amxx - Pokazuje graczy na radarze bio_antiblock.amxx - Antyblocker bio_boatescape.amxx - modyfikacje mapy zm_boatescape customflashlight.amxx - niestandardowe latarki spawn_editor.amxx - losowy respawn na mapie
Instalacja dodatkowych pluginów: Ściągamy pliki dodatkowego pluginu Wypakowujemy Plik .amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins, plik .sma do addons/amxmodx/scripting Jeżeli plugin ma jakieś dodatkowe pliki, np. dźwiękowe, wrzucamy go tak jak był ułożony w paczce Otwieramy plik plugins-bio.ini oraz na jego końcu dopisujemy nazwę pluginu
Klasy: Standardowo mamy pięć klas. Ich edycja jest dużo prostsza niż w zombie plague. Nie trzeba się bawić już z komplilatorem (wszystko jest w cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini) A teraz dokładniej pokaże na przykładzie klasy Slum: Kod:
[Slum] ;Nazwa klasy zombie DESC=Balanced ;Krótki opis PMODEL=models/player/slum/slum.mdl ;Model zombiaka (uwaga nie używać spacji) WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl ;Model łapek zombie HEALTH=170.0 ;Zdrowie zombiaka SPEED=280.0 ;Prędkość zombiaka GRAVITY=1.0 ;Grawitacja zombiaka ATTACK=2.0 ;Mnożnik szkód DEFENCE=0.087 ;Mnożnik obrony HEDEFENCE=1.0 ;Mnożnik obrony przed HE granatem HITSPEED=0.89 ;Mnożnik opóźnienia prędkości ze względu na ból HITDELAY=0.28 ;Opóźnienie zombiaka ze względu na ból REGENDLY=0.18 ;Regeneracja wartości opóźnienia HITREGENDLY=2.0 ;Regeneracja wartości bólu KNOCKBACK=1.0 ;Odrzut zombiaka
Boty: Oto specjalne podboty do biohazard PODBOT
Kompilator Na koniec dam jeszcze kompilator
Zaawansowana edycja
W pliku cstrike\addons\amxmodx\scripting\biohazard.cfg możesz pozmieniać dostępne bronie i dźwięki występujące w grze.
|