http://kings-counterstrike.xaa.pl/forum/index.php

http://kings-counterstrike.xaa.pl/forum/index.php


#1 2009-12-22 17:35:10

 RockBaby

Ponury Killer ™

15517874
Call me!
Skąd: World 2012
Zarejestrowany: 2009-12-21
Posty: 47
Punktów :   

Jak zrobic Zombie Mod

Jak postawic Zombie Mod
OPIS


Podstawowe różnice:
Zombie wybierany jest na początku rundy
Zombie ma mniej życia, ale za to jak dostanie, to życie się automatycznie regeneruje
Gdy zombie jest zamrożony, również dostaje


INSTALACJA


Ściągamy plik moda na dysk
Wypakuj zawartość archiwum do folderu cstike za pomocą WinRar'A

CVARY


Cvary edytujemy w pliku cstrike\addons\amxmodx\configs\bh_cvars.cfg
Kod:

// Tło nieba. Zostaw puste aby wyłączyć inne niebo.
bh_skyname "drkg"

// Pokaż twoje aktualne życie
bh_showtruehealth 1

// Ustawienie jasności na mapie (od 'a' ciemniejsze, do 'z' jaśniejsze). Zostaw puste aby wyłączyć inną jasność
bh_lights "d"

// Włącz menu broni
bh_weaponsmenu 1

// Losowo odradza wszędzie wszystkich w nowej rundzie.
bh_randomspawn 0

// Zabij samobójców w następnej rundzie.
bh_punishsuicide 1

// Po jakim czasie mają się pokazać zarażeni gracze.
bh_starttime 15.0

// Po jakim czasie, gracze mogą kupywać bronie (CS Buy Menu). Wstaw 0 aby wyłączyć
bh_buytime 0

// Maximum zombii
bh_maxzombies 31

// Dźwięki wygranej
bh_winsounds 1

// System amunicji.
// 0 - wyłączone
// 1 - nieskończoność amunicji - z przeładowywaniem
// 2 - nieskończoność amunicji - bez przeładowywania
bh_ammo 1

// Granaty HE eksplodują gdy na kogoś wpadną.
bh_impactexplode 1

// Flashbangi oślepiają tylko ZOMBIE.
bh_flashbang 1

// Włącz automatycznie noktowizor gdy zostaniesz zainfekowany.
bh_autonvg 1

// Widoczność żyć do 255.
bh_caphealthdisplay 1

// Ocalałych ludzi nie można zainfekować aż ich armor zniknie.
bh_obeyarmor 0

// Pieniądze za zainfekowanie.
bh_infectionmoney 0

// Pain shock free system.
bh_painshockfree 1

// Obiekty odpychają się gdy w nie strzelisz.
bh_shootobjects 1

// Push multiplier for weapons.
bh_pushpwr_weapon 2.0

// Push multiplier for zombies.
bh_pushpwr_zombie 5.0

// Knockback system.
bh_knockback 1

// Wyłącz odrzut kiedy zombie kucają.
bh_knockback_duck 1

// Maksymalny dystans odrzutu żeby był efekt.
bh_knockback_dist 280.0

// Włącz klasy Zombie.
bh_zombie_class 1

// Losowo wybierana klasa zombie.
bh_randomclass 1

// Zombie są odradzane jako Zombie.
bh_respawnaszombie 1

// Bonus gdy zabijesz Zombie.
bh_kill_bonus 1

// Nagroda za zabicie zombie.
// 0 - wyłączone
// 1 - full magazynek
// 2 - he granat
// 3 - oba wyżej
bh_kill_reward 2

// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi)
bh_zombie_countmulti 0.15

// Starting zombie(s) health multiplier.
bh_zombie_hpmulti 2.0


// CVARY dodatkowych pluginów

// bio_radar.sma
//
// Włącz/wyłącz plugin.
bh_zombie_radar 1

//bio_smokeflare.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
bh_flare_enable 1

// Długość trwania flary.
bh_flare_duration 999.9

// bio_antiblock.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
bh_antiblock 1

// bio_boatescape.sma
//
// Chopper arrival delay.
bh_rescuetime 20.0

// customflashlight.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
flashlight_custom 1

// Pokaż latarkę dla wszystkich graczy (1) lub tylko dla gracza który ją włączył (0).
flashlight_show_all 1

// Czas po którym wyczerpie się latarka.
flashlight_fulldrain_time 120

// Czas po którym latarka będzie w pełni naładowana.
flashlight_fullcharge_time 20

// Kolory latarki.
// 0 - losowy kolor
// 1 - kolor teamu
flashlight_color_type 1

// Kolor latarki dla CT jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1.
flashlight_color_ct 255255255

// Kolor latarki dla TERRO jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1.
flashlight_color_te 255255255

// Promień latarki
flashlight_radius 9

// Max odległość w jednostkach, kiedy można zobaczyć latarke.
flashlight_distance_max 2000.0

// Współczynnik tłumienia światła w zależności od odległości między graczem i latarką.
flashlight_attenuation 5



Dadatkowe pluginy:
bio_frostnades.amxx - plugin pozwala zamrażać Zombie (nie psuje modeli)
spadochron5.amxx - dodaje Graczom spadochron
bio_painsounds2_lite.amxx - odgłosy bólu z zombie panic
bio_misc.amxx ( W załączniku) - efekty pośmiertne zombie (rozpadają sie na kawałki)
ambience.amxx - efekty dzwiękowe w tle rozgrywki
bio_flashlight.amxx ( w załączniku) - większa latarka
bio_knockback.amxx ( w załączkiku) - Odżuca zombi
Domyślnie w biohazard mamy także:
bio_smokeflare.amxx - Zmiana smoke na flare
bio_radar.amxx - Pokazuje graczy na radarze
bio_antiblock.amxx - Antyblocker
bio_boatescape.amxx - modyfikacje mapy zm_boatescape
customflashlight.amxx - niestandardowe latarki
spawn_editor.amxx - losowy respawn na mapie

Instalacja dodatkowych pluginów:
Ściągamy pliki dodatkowego pluginu
Wypakowujemy
Plik .amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins, plik .sma do addons/amxmodx/scripting
Jeżeli plugin ma jakieś dodatkowe pliki, np. dźwiękowe, wrzucamy go tak jak był ułożony w paczce
Otwieramy plik plugins-bio.ini oraz na jego końcu dopisujemy nazwę pluginu

Klasy:
Standardowo mamy pięć klas. Ich edycja jest dużo prostsza niż w zombie plague.
Nie trzeba się bawić już z komplilatorem (wszystko jest w cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini)
A teraz dokładniej pokaże na przykładzie klasy Slum:
Kod:

[Slum] ;Nazwa klasy zombie
DESC=Balanced ;Krótki opis
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl ;Model zombiaka (uwaga nie używać spacji)
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl ;Model łapek zombie
HEALTH=170.0 ;Zdrowie zombiaka
SPEED=280.0 ;Prędkość zombiaka
GRAVITY=1.0 ;Grawitacja zombiaka
ATTACK=2.0 ;Mnożnik szkód
DEFENCE=0.087 ;Mnożnik obrony
HEDEFENCE=1.0 ;Mnożnik obrony przed HE granatem
HITSPEED=0.89 ;Mnożnik opóźnienia prędkości ze względu na ból
HITDELAY=0.28 ;Opóźnienie zombiaka ze względu na ból
REGENDLY=0.18 ;Regeneracja wartości opóźnienia
HITREGENDLY=2.0 ;Regeneracja wartości bólu
KNOCKBACK=1.0 ;Odrzut zombiaka



Boty:
Oto specjalne podboty do biohazard
PODBOT

Kompilator
Na koniec dam jeszcze kompilator

Zaawansowana edycja

W pliku cstrike\addons\amxmodx\scripting\biohazard.cfg możesz pozmieniać dostępne bronie i dźwięki występujące w grze.


http://img263.imageshack.us/img263/1609/avtkl4.gif
Jestem Założycielem tego Syfu ! I z takimi Oprychami jak TY sie nie bede bawił

Offline

 

#2 2010-11-12 18:36:06

dupa

Lamerski Nóż

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 1
Punktów :   

Re: Jak zrobic Zombie Mod

z kąd pobrać moda

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fir07.pun.pl www.1bgzcbm.pun.pl www.sojuszdywizjon303.pun.pl www.gold-server.pun.pl www.thawmody.pun.pl